Skup się

photo-1430329429612-babb42f88673.jpg

Codzienne obowiązki często potrafią zdominować nasz dzień. Mamy dużo ważnych spraw do załatwienia, które pochłaniają czas jak gąbka. „O, już dwudziesta?” – mówimy podnosząc brwi. Ostatnio sama przez to przechodziłam. W moim porządku dziennym zawitał chaos, natłok spraw, które domagały się uwagi. To nie dotyczy wyłącznie mnie, ale również większości ludzi.

Zauważ, że ja i ty, codziennie mamy wybór, jak spędzamy czas wolny. To nasza indywidualna decyzja komu i czemu przeznaczamy cenne godziny i dni naszego życia.

Ostatnio sama byłam rozproszona różnymi sprawami. Skupianie się wyłącznie na nich doprowadziło do tego, że straciłam z oczu to, co dla mnie najważniejsze.

Teraz odnalazłam się w zmianach jakie zaszły w moim życiu i znów skoncentrowałam się na tym, czego naprawdę chce. Wróciłam na właściwy tor. Swój wolny czas poświęcam temu, co dla mnie ważne i wartościowe. Mogłabym przeznaczyć go na oglądanie filmów, chodzenie po sklepach, czy siedzenie w barze. Ale dla mnie to nie jest najważniejsze.

W życiu ważne są priorytety. Na pierwszym miejscu powinieneś być TY. Tylko i wyłącznie TY. Twoje pasje, samorealizacja i różnorakie potrzeby.

Zarzucisz mi egoizm? Śmiało.

Uważam, że osoba, która potrafi zadbać o siebie, będzie umiała zadbać o innych. Najpierw sam musisz stać się silną osobą, by potem tą siłę przekazywać swoim najbliższym i reszcie ludzi.

Tydzień ma 168 godzin. W tygodniu praca lub szkoła to około 40-50 godzin. Co robisz z resztą czasu?

Tak naprawdę czasu masz bardzo dużo.  Pytanie tylko, na co chcesz go przeznaczyć? Jakie masz priorytety? Skup się na tym, co jest dla ciebie wartościowe, przyszłościowe, bo dzięki temu zyskasz szczęśliwsze i bardziej satysfakcjonujące życie.

Skoncentruj się na tym, czego pragniesz i działanie, by to osiągnąć wpleć w swój styl życia. Podejmowane czyny, niech staną się twoją codziennością. To mój sposób, na odnalezienie siebie w każdym dniu przepełnionym różnymi obowiązkami. Stwórz swój unikalny styl życia.

Każdy dzień nie musi być szary i ponury. Równie dobrze może być kolorowy, zachwycający i produktywny. Wybór należy do ciebie. 🙂

Skomentuj

