Jaki wpływ na ciebie mają twoi znajomi?

pexels-photo-large.jpg

Moją inspiracją do napisania tego tematu był kolega Kamil. Zobaczyłam na fejsie, jak udostępnił swój bieg z endomondo. Byłam pod wrażeniem, ponieważ wiem, że wcześniej nie biegał,  a tu taka niespodzianka. 🙂 Pomyślałam wtedy: „Kurde, też chce pobiegać. Skoro Kamil biegał to mój dzisiejszy trening, także będzie biegowy”. 🙂  W ten sposób dostałam motywacyjnego kopa.

Gdy wróciłam do domu wiedziałam już, o czym napiszę: Inspiruj się ludźmi, którzy dają dobry przykład.

Nie mówię tu akurat o wielkich osobistościach, ludziach sukcesu, milionerach, zawodowych sportowcach itd. Możesz podziwiać Arnolda Schwarzenegger’a, Steva Jobs’a, czy braci Kliczko. Są godni podziwu, lecz oni nie przyjdą do ciebie na chatę i nie powiedzą:

– Ogarnij się i przestań użalać nad sobą. Podobnie jak ty, miałem swoje wzloty i upadki, ale nie poddawałem się i ciężko pracowałem na swój sukces, ty też tak możesz.

Takiego zastrzyku motywacji od nich nie dostaniesz, przykro mi.

Za to, najmocniejszego kopa do działania dadzą ci twoi znajomi i przyjaciele. Osoby, które znasz osobiście, z którymi się spotykasz, rozmawiasz, bawisz się. Są twoimi motywatorami do zmian na lepsze oraz realizowania się w życiu. Dlatego, swoje towarzystwo dobieraj starannie. 🙂

IM WIĘCEJ MASZ INSPIRUJĄCYCH ZNAJOMYCH, TYM LEPIEJ DLA CIEBIE.

Wiesz czemu? Ponieważ masz się do kogo zwrócić o rade. Zapytasz kumpla boksera, jak poprawić technikę uderzeń, wtedy zaraz ci wytłumaczy i pomoże.

Kolega, który wiele osiągnął w sporcie, powie:

– Dasz radę, ziomek, bądź wytrwały i trenuj ciężko, bo to jest najważniejsze.

Koleżanka, która jest tancerką nauczy cię paru kroków, a nawet pójdzie z tobą na zajęcia taneczne.

Przede wszystkim ludzie z pasją są twoją inspiracją. Swoimi czynami udowadniają nie tylko tobie, ale i innym, że możesz osiągnąć wszystko, wystarczy tylko chcieć.

Wpływ twojego otoczenia jest bardzo znaczący. Twoi bliscy mogą cię zniechęcać do wszystkiego, hamować i krytykować:

  • Daj sobie z tym spokój.
  •  Nie ośmieszaj się.
  •  I tak ci się nie uda.
  •  Pojebało cię? *.* Co ty robisz?!
  • Daje ci tydzień i się poddasz.

Bądź mogą akceptować to, co robisz i mobilizować do działania. Wtedy wiesz, że nie jesteś sam, więc szybciej i skuteczniej realizujesz swoje cele. Często takie osoby wymagają od ciebie więcej, niż ty sam, więc osiągasz jeszcze wyższy poziom. 🙂

Zastanów się, z jakimi ludźmi wolałbyś spędzać czas?

Pamiętam, jak do treningów przekonałam się sama, więc zaczęłam ćwiczyć. Potem dołączyłam do grupy sportowej, właśnie po to, by poznać ludzi, którzy też interesują się tym co ja, czyli Street Workout’em.

Do prowadzenia bloga nakręcił mnie kolega, więc podjęłam się tego. Drugi kumpel, który jest blogerem podtrzymał mnie, w tym postanowieniu mówiąc, że to dobry pomysł i tak, dzięki kolegom stworzyłam „Świat Blondynki”. 🙂

„Sami możemy wszystko, razem możemy WIĘCEJ”.

Pomyśl, czy wśród twoich znajomych są inspirujący i ciekawi ludzie? Czy ci, z którymi się spotykasz dają ci dobry przykład i motywują?

Jeśli nie, to poznaj takie osoby.

Lubisz boks? Pójdź na trening i zapoznaj się z innymi zajawkowiczami tego sportu.

Chcesz zabrać się za ćwiczenia, a nie bardzo wiesz, jak zacząć? Zapisz się na siłownie, czy zajęcia fitness, tam spotkasz trenerów, którzy się na tym znają i ludzi, którzy się tym jarają.

Lubisz fotografię ? Pójdź na zajęcia z fotografii, a zetkniesz się z odpowiednimi osobami.

Masz szeroki wachlarz wyboru. Po prostu poznawaj ludzi o podobnych zainteresowaniach i celach. To niesamowicie nakręca do działania. 🙂 Otaczaj się znajomymi, którzy dają ci szczęście, radość, inspirację oraz mają wiele mądrego do przekazania. 🙂

Wiec, jaki wpływ mają na ciebie twoi znajomi ?

4 thoughts on “Jaki wpływ na ciebie mają twoi znajomi?

  1. Znajomi są blisko i „pod ręką”, a podobno najciężej i najtrudniej zauważyć to, co jest pod nosem, a szczególnie jeśli chodzi o jakąś pozytywna rzecz w kimś.

    Polubienie

  2. Łojoj, ja jestem na studiach i czuję, że przez swoich obecnych znajomych głupieję :/ właśnie dlatego staram się coś robić poza uczelnią

    Polubienie

Dodaj komentarz