Wierzyć w siebie. Umiesz?

photo-1444703686981-a3abbc4d4fe3

Chciałabym, aby wszyscy ludzie na świecie wierzyli w siebie i znali swoją wartość. 🙂

Brzmi to zupełnie tak, jakby Misska opowiadała, jak bardzo pragnie pokoju na świecie i zaprzestania wojen. Tylko, że ja nie jestem Miss i nie kończę na uśmiechaniu się.

Spotkałam w życiu wielu ludzi, wśród nich były osoby, które z góry skazywały się na niepowodzenie, mówiąc:

  • I tak mi się nie uda,
  • Nie dam rady,
  • Nic z tego nie będzie.

Jednak, gdy coś im wyszło, bagatelizowali to:

  • po prostu się udało,
  • miałem dużo szczęścia,
  • ee tam, każdy by tak zrobił.

Sęk w tym, że nie, nie każdy.

Rozmawiając z nimi, nie raz próbowałam podnosić ich poczucie wartości. Część się uśmiechała, czując się lepiej, a do innych nie docierało nic… Byli głusi na dobre słowa. Przekonanie, że nic im się nigdy nie uda, zdusiło z nich wiarę i chęci do sięgania po swoje.

Szczerze? Smuci mnie to i czuje współczucie. Wierze, że każdy może osiągnąć to, co chce. Tylko, aby zrobić pierwszy krok, najpierw musisz uwierzyć, iż możesz osiągnąć to, co chcesz.

Uwierz w to, że dasz radę schudnąć. Uwierz w to, że możesz mieć kochającą dziewczynę. Uwierz w to, że możesz założyć własną firmę. Uwierz w to, że możesz podróżować po świecie, czy wyjechać na wymarzone wakacje. Uwierz w to, że możesz mieć lepszą pracę i zarabiać więcej. A przede wszystkich uwierz w to, że jesteś wart tego, aby żyć na takim poziomie, jaki sobie wymarzyłeś.

 „Ty, jak nikt we Wszechświecie, zasługujesz na swoją miłość.”

Budda.

Moją intencją jest, by każdy wierzył w siebie. Wiara i miłość do samego siebie to fundament twojego Ja. Doceniaj i chwal siebie za to, czego dokonujesz. Swoimi czynami udowadniasz, jak wiele możesz zdziałać i zdajesz sobie sprawę z tego, że to tylko i wyłącznie twoja zasługa.

„Dam radę”, „Zrobię to”, „Nie takie rzeczy się robiło”, „Jestem zajebista” – słowa, które powtarzałam jak paciorek, gdy nie miałam siły już biec. Te słowa wypowiadane w mojej głowie podnosiły mnie na duchu i motywowały do dalszych zmagań, kiedy ciało opadało z sił, suchość w gardle była nie do zniesienia,  pot spływał po moim ciele i gotowałam się od środka. Mogłam zatrzymać się i odpocząć, ale jedyną rzeczą jaką pragnęłam zrobić, to… biec dalej.

To walka ze swoimi słabościami, hartowanie wytrwałości i udowadnianie sobie, że możesz wszystko. Takie stany wzmacniały moją siłę ducha.

Dlatego, zbuduj solidny fundament twojej unikalnej osobowości. Udowadniaj sobie w codziennym życiu, na co cię stać.

20150111205937uid.jpg

Podoba mi się w ludziach poczucie własnej wartości i świadomość, że mogą osiągnąć to, co chcą. Doceniam takie pozytywy w człowieku, bo zdaje sobie sprawę, jak wielu ludzi myśli o sobie negatywnie.

 Nie duś w sobie własnego potencjału, zalet, jak i wad. Nie siedź bezczynnie. Bądź sobą i wierz w siebie. Jesteś człowiekiem jedynym w swoim rodzaju, takiego jak ty nie ma i nigdy nie będzie 😉

Skomentuj

